Powered by Smartsupp
Wybierz ustawienia regionalne:

Kategorie

Strony informacyjne

FAQ

Jak mogę zacząć kupować na platformie PrymusB2B.pl?

Aby rozpocząć zakupy, należy dokonać rejestracji. Przed rozpoczęciem prosimy o przygotowanie niezbędnych danych firmy. Najprostszym sposobem jest użycie dokumentów rejestracyjnych, co umożliwi bezbłędne wypełnienie pól. Ostatnią niezbędną informacją jest login, który stanowi adres e-mail. Prosimy o bezpieczne zachowanie danych dostępowych do konta e-mail, ponieważ wszystkie informacje w procesie rejestracji są wysyłane właśnie na ten adres. Do zakończenia procesu wymagane jest zaznaczenie check-boxów ze zgodami RODO. Zachęcamy również, żeby wyrazić zgodę na wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej oraz na otrzymywanie newslettera o nowościach i promocjach.

Czy mogę się zarejestrować jako osoba fizyczna?

Nasza platforma jest przeznaczona wyłącznie dla zarejestrowanych firm. Osoby fizyczne nie mogą się na niej zarejestrować.  Istnieje jednak możliwość  dokonania zakupu w formie bez rejestracji - w tej sprawie zapraszamy do Biura Obsługi Klienta.

Jak szybko trwa weryfikacja firmy na platformie?

Weryfikacja firmy jest przeprowadzana niezwłocznie, jednak w uzasadnionych przypadkach może się nieco wydłużyć. Staramy się uruchomić dostęp najdalej w ciągu 1-2 dni roboczych. 

Jaki poziom cen otrzymam po rejestracji?

Każdy przedsiębiorca zarejestrowany na platformie zakupowej Prymus HVACR otrzymuje dostęp do cen instalatorskich. Poziom rabatu ustalamy indywidualnie. Dotyczy to również terminu płatności.

Dlaczego nie widzę cen?

Ceny są widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników.

Jakie formy dostawy ofertuje platforma zakupowa?

Mamy kilka dogodnych form dostawy: przesyłki kurierskie (DPD, DHL, Pocztex), dostawa do paczkomatów Inpost, a także bezpośrednia dostawa naszym transportem firmowym we wskazane miejsce. Umożliwiamy również odbiór osobisty zamówionego towaru w siedzibie naszej firmy w Bydgoszczy, w godzinach pracy. W tym przypadku prosimy jednak o wcześniejsze uzgodnienie terminu odbioru z naszym magazynem.

Jak szybko zostanie zrealizowane moje zamówienie?

Zamówienia składane w dni powszednie do godziny 12:00 są realizowane tego samego dnia. Zamówienia składane z opcją płatności przelewem są realizowane niezwłocznie po zaksięgowaniu się wpłaty. Czas dostawy to z reguły 1-2 dni robocze i jest on zależny bezpośrednio od dostawcy. Prymus HVACR współpracuje z następującymi dostawcami: INPOST, DPD, DHL, Pocztex.

Przesyłka uszkodzona - co robić?

W przypadku stwierdzenia, że przesyłka jest uszkodzona lub naruszona, prosimy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody. Protokół jest niezbędny, żebyśmy mogli dochodzić ewentualnych roszczeń od przewoźnika odpowiedzialnego za przesyłkę.

Jak zamówić części zamienne do klimatyzatora ?

Najpewniejszym sposobem zamówienia części jest wykonanie i przesłanie mailem wyraźnego zdjęcia uszkodzonej części, jak również zdjęcia tabliczki znamionowej z widocznym modelem oraz numerem seryjnym urządzenia, z którego pochodzi dana część. Prosimy podać również nr telefonu co ułatwi kontakt. Informujemy, że dostarczamy nowe części zamienne do klimatyzatorów Kaisai i LG, pod warunkiem, że są dostępne w magazynie centralnym. Weryfikacja dostępności i wycena trwa ok. 1-2 dni.
Proszę czekać, trwa ładowanie....